Chi-toning

Chi-toning je cvičební program, který patří mezi Body and Mind lekce. Už samotný název napovídá o cíli tohoto cvičení - výraz chi znamená v překladu energii a toning zpevnění. Jde o typ dynamického, avšak současně i uvolňovacího pohybu. Využívá nesčetně prvků z jógy, pilates, 5 Tibeťanů a strečinku, jež vhodně (pro někoho možná nahodile) a plynule kombinuje. Autorkou chi-toningu je německá cvičitelka Aneta Alvaredo. Tento systém cvičení efektivně působí na funkční anatomii pohybového aparátu – především břišní a zádové svaly a správné držení těla. Chi–toning zvyšuje vytrvalost, sílu, ohebnost a koncentraci. Zlepšuje držení těla, psychickou i fyzickou rovnováhu a vitalitu. Vyrovnává a doplňuje tělesnou energii a především odstraňuje z těla následky stresem naplněného života.

Hodina se skládá z několika částí

V úvodu zklidníte tělo i mysl a zahřejete všechny svalové skupiny. Naučíte se vnímat svůj dech a jednotlivé pohyby. V této části se zařazují cviky ve stoje, na protažení celého těla, uvolnění velkých kloubů a mobilizaci páteře. Kombinuje se tu práce rukou a nohou současně, což je velmi prospěšné pro obě mozkové hemisféry.

Po přípravné fázi přecházíte do temperamentnější části, při níž dochází k zapojení svalových skupin, které při běžném aerobním cvičení zůstávají netknuty. Možná budete mít z počátku pocit, že nevyvíjíte téměř žádnou činnost. Opak však bude pravdou. Základem chi–toningu je tzv. balanční a statické cvičení, u něhož pracujete pouze s vlastní vahou těla, případně doplníte krátkým posilováním, do kterého se zařazují i různé variace Pozdravu slunci. Dále mohou následovat balanční cvičení ve stoje, kdy se aktivují svaly, které se zapojují reflexně při hledání rovnováhy. Tato část je klidnější a využívá prvků z yogy a 5-ti Tibeťanů. Nesmíte zapomínat na pravidelné a správné dýchání, díky němuž dostatečně stimulujete posilované partie a zintenzivníte celou činnost.

Další částí lekce je posilování na podložce. Zde se využívají převážně cviky metody Pilates pro vybudování silných a pevných svalů středu těla (zad, břicha, hýždí) a svalů hlubokého stabilizačního systému (hluboko uložené svaly břicha, svaly okolo páteře, pánevní dno). Toto oceníte nejen po stránce estetické (ploché břicho, štíhlý pas a nohy), ale hlavně po stránce zdravotní (aktivní svaly hlubokého stabilizačního systému zabraňují přetěžování páteře a kloubů).

Závěrečnou částí lekce je pak relaxace nebo další uvolňovací či strečinková cvičení.

Cvičí se v pohodlném oblečení, naboso nebo v ponožkách.

Těšíme se na Vaši návštěvu!

Objednávky na tel.: 604 979 787

Wellness4U Wellness4U Wellness4U
Kontaktní informace

Dům U Červeného raka
Jánská 2, 602 00
Brno

Tel.: +420 604 979 787
E-Mail: jana.romanakova@seznam.cz

Vyzvednutí osobních věcí do 30.4.2015 a poslední vrácení peněz 6.4.2015
03.04.2015

Důležité upozornění! Vážené klientky dne … více...


Důležité upozornění!!!!
06.03.2015

Důležité upozornění - čtěte!!!! Vážené … více...


Astroporadna
18.02.2015

Od 20. února se u nás otevírá :   ATELIÉR … více...